Till min Bettan

Hepp hepp! I äm häving a fajn faaajn day!
För idag, gick min lilla pluttinutt Bettan fin fint igenom besiktningen!
Vilken underbar känsla! Speciellt när jag var in med henne redan igår och trodde att jag missat min tid, men idag, när jag verkligen hade tid, så ropade männen där "ja idag är du på rätt dag" och det var det sannerligen,
Bettans dag!
Så, nu rullar vi på i ett år till! Wiho!
Förövrigt så har Ellla G. vart här denna helg.. hops, inte helg, denna vecko-mitt.
Men idag förde jag henne till Kemi så hon fick ta sitt tåg och gå!
Annat roligt då? Jo, idag fick jag mitt andra paket från Kakburken.se helt wounderful!
Detta är alltså vad jag beställt! How nice.. men kanske inte många 20-åringar som sätter tusentals svenskariksdaler på bak-tjafs...
Men, denna nyklippta tjugoåring blev ungefär så här glad:

Kommentarer
Postat av: ella

hon fick ta sitt tåg å gå.... :P nu e ja hemma omassa sängyssäni ja se on niiiiiiiiiiiiiin ihanaaa :) Olihan se kuitenki kivaa käydä teitä katsomassa!

2010-09-30 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0