Håhå ja ja.

Kanske ni tror att jag ångrar mig va?
Att jag sagt upp mig från jobbet utan att ha något bestämt att göra till våren?
Men, nej, det ska ni inte tro.. för vet ni hur min helg ser ut va?
Lördag: 08.00- 22.00
Söndag: 08.00- 22.00
Så kom inte hit å tro att jag ångrat mig.
Det här är inte vad jag vill göra med mitt liv, slösa bort det på jobb.
Jag vill hinna göra något annat också, inte bara jobba bort tiden, och inte vara slutkörd vid 30!
För så är det.
14 timmars dagar i kök är inte mänskligt, men vad kan man göra?
För enligt vår chef så ska vi alla dra vårt strå till stacken...
Ja ni, till hans stack bryr jag mig noll om att dra ett strå till,
jag gör det för mina härliga arbetskamraters skull.
Endast.
För när allt kommer omkring, så har jag faktiskt tre av världens skönaste arbetskompisar.
Men hej hopp, förresten så här såg himlen ut förra veckan före snön kom!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Bra gjort! Stå på dig!! =)



Det finns alltid jobb.. du har ju valt rätt bransch..



Förresten.. kollat upp mera utbildning?

2010-11-10 @ 14:55:17
URL: http://mammacattiz.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare

Pssst snygging om du inte planerat livet så kan jag vara till hands , en dejt ? svara vänligen!



Vi kan planera livet tillsammans, föralltid!



<3 / Beundrare

2010-11-10 @ 18:57:41
Postat av: Ela

Va? Jaha har du sagt upp dig? du får berätta mer ihelg!

2010-11-10 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0