Back on track. Or krack..

Härlig är jorden!!

Nåja, den var härlig ett tag iallafall.. men nu är det välm slut på de fina, misstänker jag! Jag sitter nu på Arlanda med mina resepolers, Ella och Sara, och vårt flyg går först 21 någonting.. bara för att vi snålade och tog det billigaste.. och så klart med vår lycka, det senaste!

Well, ni som vet, vet redan var vi varit, ni som inte vet kan ju få veta.. Samos/Grekland.
O ja, nu passar det sig med ett tips också.. FA INTE DIT!
Helt seriöst. Låt stället vara. Helt seriöst. Sluta turista där.

..så kanske jag kan få köpa upp ön billigt.

Ja, men det var väl ungefär det jag hade att raportera. Här sitter vi, jag med min chillax hatt och mina nyligen nästan blonda vänner. Ja, här sitter vi och låtsas vara bruna. Eller något sådant.

Men ja, man ska sluta i tid, så Baj!

Förresten:
Jamos- Skål
Ef'caristo- Tack
Kalimera- Godmorgon
Parkalo- Varsågod

Är jag inte begåvad, så säg?




Kommentarer
Postat av: Ella

:)

2010-05-26 @ 17:41:03
Postat av: Cattis

Låter som en skön semester! =)

2010-05-27 @ 15:22:03
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0