Yo yo..

Back on track!

Jesch, har börjat känna mig bättre idag, men tyvärr så blev ju A sjuk då. Typiskt.
Men idag, har jag till och med vågat mig ut!
Fast inte vågat äta ännu.. förutom fil och yoghurt.
Det där med riktig mat är helt överskattat.. Fil funkar fint.
Jo men, imorse så sken solen så fint,
men så fort min 80 kronors skinnklädda stövelfot stack ut genom dörren,
ja då satte snöovädret igång igen. This world doesn't like me.

Men inte ska vi tjura för det inte, nej nej, nu är vi glada!
Idag är det exakt 17 dagar kvar tills jag flyttar hem, så Happis, gör er klara för mig!

Dumt med det där alltså.. att man tycker att happis är fint när man är borta,
men där hemma så är det pest.
Aldrig är man nöjd. Men det är väl sådan människan är?

Hm, imorgon ska jag kolla upp hur mycke pengar jag har kvar, för kom just på att jag iaf har 3 garanterade bröllop jag ska på i vår/försommar.

Men inte var väl de så viktigt, så stackars er som nu slösat 2 minuter av erat värdelösa liv, eller 37 minuter, om ni är lite bakom flötet, som Linno typ.. Hoppsan, mobbning.

..men det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: Ella

du e så skön Linda, kom hit!!! Bra att du börja må bättre! nejdu människan blir inte nöjd, nu e ja helt på g å fa nån annanstans men när jag varit en hel vecka i vasa vill jag bara hem ti mor å lilla larsmo.. that´s the life!

2010-03-04 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0