Tjyvegods.

Stal detta fårn cicki som stal det från Cattiz, som förmodligen inte är så herdelig hon heller, så det är nog ett tvättäkta tjyvegods.

Namn: Linda
Ålder:  20 år(AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUGH! Im old)
Ursprung: Tordedaling... with all my heart, fast på meänkieli då, bara de att de låter löjligt.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min granne somnade före mig, för då får jag byta om ifred.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låtsas sov. För att lura mig själv.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Dansade med barnen och undvek bajslukt.
Det sista du sa högt: Sluta pussa min rumpa.(Tål att funderas på)

Det senaste någon sa till dig: Dymma dymma dy. Simmelimaka, kukkelikaka.
Vad har du druckit idag: Fil, jag vet, jag har officielt blitt som mummu.
Vad var det senaste du köpte: Activia yoghurt... mummu varning igen.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun?
Vad är det för väder hos dig nu: "snöstorm" om man ör stockholmare, snö om man är jag.
Godaste glassmaken: Ååå, cholkad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm, njä, inte direkt kärlek..
Sover du tungt: Nope nope, jag bara låtsas sover hela tiden.- 
Drömmer du mardrömmar: Haha, hela tiden! De är rätt roliga nästa dag..

Trivs du med ditt jobb:
Man kan se det från två sidor... fast jag längar till norrland!
Favoritklädsel: Eva dräkten... höhö.. nej, skämtosido.. jeans och tunntröja.
Vad ser du om du tittar till höger: En låtsas gubbe... gumma.. A's modell. Undrar om hon heter nått?
Vad gör dig glad just nu: Att det bara är 17 dagar kvar tills jag flyttar hem!

Vad ska du göra härnäst: Lägga mig på soffan och låtsas som om jag inte har nåra plikter här i världen alls.
Höger eller vänsterhänt: Höger... men jag tror att jag är vänsterfot(ad?)
Humör just nu: Rätt så lustigt.
Hur många kuddar sover du med: Så många jag får tag på.. nu 3 vanliga, 2 små.. och två täcken också.
Morgon eller nattmänniska: Kväll? Natt då kanske.
Vad är viktigast för dig: Min tro.

Är du kittlig: Det säger jag inte.
Snarkar du: Nepp, tror inte det, ingen har klagat... HÖHÖ.
Stjärntecken: Vattuman.

Kommentarer
Postat av: Cattis

hehe.. la la la ... jag har "snott" den ärligt.. haha!!

2010-03-05 @ 08:47:09
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0