Tisdag, din dag.

Ja ni, tisdagar har aldrig riktigt varit min dag, så jag gissar att den är din dag..
Eller din mammas, för att få in ett din-mamma-skämt här också.
Man måste ju testa alla trender.

Jovars, Jobbar hela hela hela långa dagen idag.
Vill gå ut, men vill ha barnen å sova lite före det, så slipper man allt bråk ut och in, då de är trötta.
Men, kanske det är rent önsketänkande?

Förresten, någon som också får tusen nålar i benen hela tiden?
Vad har man brist på då?
Magnesium? Järn? Vad var det?
Ja inte minns ja, kanske de var för sendrag förresten?
Äsch.

Well, idag händer nog inget kul, igår träffade jag Annica, och det var ju kul.
Men idag är det bara jag och barnen, plus A när hon kommer hem, och P förresten, han är ju i Sve igen.

Förrseten igen, sorry, vet att jag är enformig när det kommer till ord..
Men ja, förresten, någon som har lust att följa med till Irrland?
Vill så gärna fara dit.. Eller till Australien, eller nya Zeeland... Eller ok, nästan var som hellst!
Nån som vill med?

När jag kommer hem ska jag förövrigt även åka slalom, och någon ska väl vara villig att följa med till pullinki?
Det hade varit kul att fara med klassen gänget! Vi hade ju så kul sist;D

Men ja, jag har ju aldrig nå vettigt att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0