Times these..

Hur gör man för att ta kål på 9 timmar?

Går det ens?
Här sitter jag och låtsas som om jag är i en bubbla.

Idag blir det nog inte så mycket gjort.. Är så trött idag.
Sover så fruktansvärt dåligt nu för tiden.
Men nog blir det iaf en promenad med barnen. Annars överlever jag nog inte,
eller, ja, annars överlever de nog inte heller.

Idag har jag förövrigt börjat packa.. Jo jag vet, jag skulle inte börja före det var sista veckan,
men 9 dar är väl nästan som 7 dar?
Förresten så måste jag börja packa lite tidigare.. Vi ska ju flytta på onsdag.
Till en annan lägenhet då, tre hus ifrån oss. Slitsamt.
Nog för att jag far med barnen till mormor och sovqar över, så A kan städa och sen sköta flytten.

Jo vars, idag är det ju fredag, yiipi, eller nå sånt som man brukar säga..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0