Stockholms sol!

Stålande sol, strålande sol!
Ja, tänk vad lite sol kan förändra ens världsbild!!
Nu idag är allt möjligt!

Sitter hemma med F som nu vill att jags ka leka med henne, men tji får hon,
för hon ska tränas till att bli självständig, jajjemensan, det börjas i unga år;)
Nä, nu ljög jag, jag har ju lekt med henne hur länge som hellst..

aha, därför hon tjöt.. bjöjbyte..

okej, back on track...
Idag är verkligen en så strålande fin dag! Och bättre blir det,
klockan 12 skulle Faster Nina komma in till stan så ska vi ta en promenad,
sen far jag nog hem till henne och sover över! :) Alltid lika trevligt!

Å jag hoppas verkligen inte det kommer mer snö, för nu har det en god chans att hinna smälta bort.
Så snälla snälla, inge mer snö tack!

Well, vad annart har jag gjort?
Jo igår hade jag ledigt, och då han jag börja på min önskelista..
Ja, inför julen.
Det gäller att vara ute i tid så tomten vet först vad man vill ha, så han hinner fixa det.
Det fattar väl vem som hellst.

Det här har jag kommit upp med iallafall:
1. Digital ungnssticktermometer.
2. Glassmaskin.
3. Pasta maskin.

ja, alltså, jag sa inte att jag kommit långt.. men.. ja..

Ps. Cicki, jag har läst halva boken, och jag är redan redo att ringa..ja jag vet inte vem, livsmedelsverket?
Usch usch usch, vad vi stoppar i oss konstiga saker! En sak kan jag säga, hemma i mitt framtida hem kommer inte margarin innanför dörren ens! Ds.



Kommentarer
Postat av: Ginaaa

men gud vad är de för äckligheter med margarin :o???

2010-03-06 @ 10:20:21
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja, visst blir man påverkad av den boken?! Så, nu är det SMÖR som gäller för hela slanten, eller hur?! :)

2010-03-06 @ 18:52:34
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0