Så var torsdagen gången.

Jovars, då var denna dag nästan över, och ikväll funderar jag bara på en sak:
Kan en ettåring ha kolik?
Eller finns det någonting som heter uppmärksamhets Kolik?

Okej, det blev två saker, men ni fattar!

Idag har jag varit en snäll syster och köpt min syster Linnea två linnen, fast dem får hon betala för sen.. för allt för snäll kan man ju inte vara, har hört att det kan fastna, precis som en ful min, eller ännu värre, smitta!
Sen köpte jag även en klänning, ja, jag vet detta är århundradets information, och super kul utan bilder, men
hej, det här är jag.

Idag har V varit  världens gosigaste tjej, gick jag till ett annat rum så ropade hon "glöm inte att jag älskar dig"..
Det är väl mysigt. Fast ibland var det svårt att höra henne genom F's skrik. Måste vara tänder eller nå sånt.. igen!

Nåväl, plikten kallar, dax att fläta hår.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0