Mitt i veckan.

Jag är sjuk, tyck synd om mig.

Jo men seiöst. Tror inte att jag någonsin haft så här ont i hela mitt liv.
Och aldrig att jag spytt 20 gånger på en natt.
Vad kan det vara? Igår natt hade jag så fruktansvärt ont just under revbenen,
idag har smärtan flyttat sig till buken. Och det gör så ont!
Igår kunde jag knappt sitta, stå eller gå... eller ligga.

Allt jag åt eller drack kom upp inom 2 minuter.

Idag har jag inte spytt, men jag har iförsig bara ätit yoghurt idag.

Vad kan det vara? Ni mina intelligenta läsare, kan ni svara mig, vad är det här?!

Och nej, min kära familj, jag är inte gravid eller skengravid. Nepp.

..och typiskt nog så var det strålande sol idag.


Kommentarer
Postat av: Ela

precis samma som jag hade!!!!!!!!

2010-03-04 @ 15:42:42
Postat av: Ella

det låter som gallbesvär!? Om det sku ha farit bakåt mot ryggen också så kanske njurstensanfall men tror mera på gall. hur har det varit sen då? har du haft problem me galla förr?

2010-03-04 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0