Lauantai...

Sitter nu här hos Jocke och Cattis, och Sacki.. Faster och Lasse är också här, och vi sitter alla och väntar på maten Jocke håller på att fixa.. Vad var det nu han skulle laga.. lasagne kanske?
Ja åt det hållet...

Hungrig har man hunnit bli också...

Är ledig idag så därför hänger jag här.. ska fara och dejta Annica ikväll också.
Trevligt.
Men ja.. egentligen har jag väl inget att skriva.

Jo en sak. Hur kan man drömma så sjukt?
I natt drömde jag att jag bokat flyg till Helsingfors istället för luleå,
och inte märkte det före jag stog där i Helsinki..
Vad mer? Jo igår lagade jag lax till middag och i natt har jag bekymmrat mig över att jag glömt den i ugnen och att den blivit bränd. Fast jag inte gjort det.
Och så var det något om morsan och ankor, men minns inte längre vad..

Äsch. nu ska jag leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0