En sida av mig.

Lite personligare.
För alla er som inte vet, så har jag ju en sjukdom.
En mycket ovanlig sjukdom, tror jag iallafall.
Ingen jag känner lider av den, så långt som jag vet iallafall,
kanske de bara inte pratar om det? Vem vet?
Nåväl, jag har inte heller pratat om denna sjukdom så mycket förr,
men känner nu att det är dags att komma fram med det.
Så att ni förstår er på mig bättre.
Om det nu är möjligt.
Okej..
Min sjukdom.
Jag lider av en form av sympati-sjuka.
Ser jag någon som haltar börjar jag omedvetet att halta också.
Men sluuuta skratta, de är sant!
Hostar nån så får jag en kliande hals.
Har någon något tics så får jag minnsan det också.
Inte så att det varar för evigt. En timme kanske. Eller så.
...växer det ut någon böld på nån då får jag minnsan miljoner bölder jag också.
Kolera, pest och allt annat, min vardag.
Nä, nu överdrev jag, så illa äre inte.
Men ni fattar. Det är illa ändå.
Jag vill inte vara en härmapa!
Jag vill ha egna sjukdomar!!!
eh, eller, alltså.. njää.. inte sjukdomar direkt..
eh.. nu tror jag vi säger godnatt.
Ha ett sjukt liv!
Lilla söta Sacki ska no också få vara med på sin kant!

Kommentarer
Postat av: Elli

Svar: Haha, word! ;)

2010-03-31 @ 22:52:34
URL: http://elinorkero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0