De dej åf todej.

-Nä ja e int dööö... på finaste norrlänska.
Ja ha ba börja leva liteee.. på samma fina norrlänska.
Aschå aschå, jag hade tänkt vänta tills någon orkat gå till JimLins pörte och hämta min kamera så jag hade kunnat lägga ut lite bilder från Laura och Torbjörns bröllop, men de tar ju en evighet tills det blir av, så det blir ännu ett bildlöst inlägg.. Eller om de nu ska va så noga så kan ni få första bilden man får när man frågar min vän mr Google om en bild:
Jeha, devade.
Idag har jag inte gjort mer än bakat bröd, städat(otroligt att det ännu finns något att städa kvar!), lagat mat, hängt tvätt, skottat gården, spelat Sims(löjligt roligt..).. och ja, inget mer..
Så intressant var mitt vardagliga liv här i buschen igen.
Förresten, nån som vet hur man fixar så mellanrummen i texten syns igen?
Allt blir bara ett som samma skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0