Borta bäst men hemma fäst?

Hemkommen och bortkommen, för vi har ju flyttat(ja, jag vet, igen..)
så nu bor vi i en ny super mysig lägenhet..
Fast jaa.. jag ska ju bara bo här tills söndag morgon, jajjemensan, 4 dagar kvar nu!

Idag är det väl onsdag, va? Då är det snart Fredag, och sen Söndag..
Ja, ni märker, jag lever bara varannan dag, på så sätt sparar jag in på dagar och får leva tills jag är nittio..
Om det nu är det man vill.. Fast njäe, inte om jag inte är kry. Spelar ingen roll om jag blir lite virrig i bollen, så länge jag är det på ett roligt sätt.. Så att alla andra får ha kul åt mig!

Igår for jag och barnen till mormor i Älta och sov över, vilket var riktigt trevligt!
Men nu är vi som bekannt hemma igen, borta fast hemma, hemma fast borta.
Jobbigt det där.

Fast, ja om man tänker lite så är jag ju inte hemma alls här, jag är bara borta.
Fy vad skönt det ska bli att få komma hem!
Av flera olika anledningar..

Jaa.. så mycket mer än så var det inte. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0