Det här är en mogen och ansvarsfull uppdatering.

Hej du!
Back at me.
Idag har jag varit så där överduktig och tillochmed skrivit ett CV.. jo jag vet, det är helt otroligt!
Klappar mig själv på axeln för jämnan.
Va? Menar ni att jag måste skicka in skräpet också?
aldrig räcker det med vad man gjort.
Annars då? Jo idag la jag även ut lite grejer på Tradera, för jag är så mogen och ansvarsfull så att jag vet när jag måste göra mig av med lite saker. För jag har ju alldeles för mycket saker. Typ, eller nå sån fin historia iallafall..
Nä men, nu ska jag ta min mogna och ansvarsfulla rumpa härifrån och hitta på något moget och ansvarsfullt att göra, för det är sådan jag är, mogen om ansvarsfull..
Kom inte nu och säg att mogna och ansvarsfulla jag skulle ha hakat upp mig..
..och skulle jag ha gjort det, så skulle det vara på ett moget och ansvarsfullt sätt iallafall.
Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0