This is saturday!

Godis, pannkaka och snart en hel natts sömn, this is saturday in sthlm.

Ska nu bara vänta på att U kommer förbi och hämtar posten, sen att P och V kommer hem, så kan jag lämna F med dem och sen fara till FASTER NINA! :D Yei!

Ska bli skönt och rikigt kul att fara och hälsa på henne, senast var ju i December då Linno och de var här... ett tag sen alltså...

Jo just ja, som jag säkert nämt sissådär en miljon gånger så flyttar jag ju hem den 21 Mars... Så, kan inte nån bara ha vägarna förbi här med en bil? Eller ni, mina så kallade kompisar hade inte alls kunnat ha lust att bila lite runt då? Och plocka upp mig på vägen?! Hade varit fina grejer att få allting in stuvat i en bil, och inte såna där jobbiga flygande plåtcylindrar.

.. bakåtsträvare, javisst.

eller vill inte nån ha en bil härifrån som jag kan köra upp?


Kommentarer
Postat av: Ela

jaa säg till isak att han ska leta bil i sthlm så kan du köra upp den :)

2010-01-27 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0