som vanligt.

Så försvinner det långa inlägg man skrivit med all sin hjärtekraft. Ja, jag skulle just berätta för er alla(ehm, måste få låtsas som om det är fler än Linno som läser min blogg...) alla mina hjärteanlägenheter... jajjemensan.. Det var meningen att ni skulle få veta allt. Hade planerat det i månader, att denm 16 januari skulle ni(hehe!) få veta allt. Men som sagt, cybervärlden ville annorlunda. Så nu får ni inte veta någonting! To bad.

Well, kan ju säga att nu sitter jag hemma och känner av lyckan av att V sover.. Hoppas nu bara att det håller hela natten... A är ju inne på sjukan med F i natt. Stackarn har kräkts och kräkts ända sen tisdag natt, ocjh nu fick de stanna över natten eftersom hon är ganska uttorkad. Men förhoppningsvis är de tillbaka imorgon:)

Håll nu alla tummarna för att V sover hela natten! Lär behövas en miljad tummar för det.. Men till kl 05.30 iaf?

Kommentarer
Postat av: Carina

Återigen, visst vet du att när man har skrivit mycket, och det försvinner, så kan man högerklicka i textrutan och trycka "ångra". Så vips är all text tillbaka!

2010-01-17 @ 14:50:28
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0