mitt i veckan, mitt i livet.

Idag har jag spenderat hela min morgon med att leta efter mitt mobilbatteri.. F hade lekt med min tele, hon är snabb som blixten med att hinna överallt! Men ja, 3 timmar senare hittade jag batteriet!

Helt sjuk att man är så beroende av sin mobil nu för tiden. Väntar man på ett samtal så är det pest och plåga om man inte kan hitta alla delar till sin telefon. Hmm, nu låter det som om jag plockar isär min mobil varje kväll.. men det gör jag inte.. kanske.

Saker jag hatar avskyr idag:
JoJo's cirkus
Musse Piggs röst
Sången " en kulen natt"
Disk
Barnpogram
Damm
Januari

Saker jag gillar idag:
Ingenting.

...jo förresten,  Lasagne är ganska gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0