Måndag igen, för femtielfte gången.

Återligen Cicki: Jag har absolut ingen aning om hur man gör det!!!!!!!!!! Vadå för textknapp där man kan trycka ångra? Nepp, tror istället att är det menat så, så försvinner det!

Vidare så sitter jag just nu och funderar på om jag verkligen är redo för att börja studera? Känns nästan som att jag vill ta ett sabbatsår före jag ens har börjat, så då är det väl lika att göra det? Och hinna jobba på alla de tusen jobb som jag vill hinna uppleva? Fast samtidigt så vill jag börja plugga. Fast till vad? Bildlärare. Men jag vägrar bli någon annansorts lärare. Nej nej nej! Så antagligen är det bara att stryka den punkten i livet.

Typiskt.


Kommentarer
Postat av: Carina

Om du klickar på den HÖGRA MUSKNAPPEN och när det dyker upp en ruta, klickar du på de bokstäverna som bildar ordet ÅNGRA. Tydligt nog?! :)

2010-01-18 @ 21:00:22
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0