it's the final countdown!

Idag har varit en fin dag! Solen har strålat som en dag i maj i norrland. Jo visst, världen är allt bra puckad.. eller nej, ganska smart faktiskt. Här börjar det nästa lukta vår redan! 08:orna tycker förståss att det är svinkallt och sneglar lite snett på mig då jag tar av mig mössan och vantarna.. Ja, sneglar snett, för stockholmare glor aldrig. Helt seriöst, hur sjukt man än klär sig, vad man än gör, stockholmare glor aldrig!

Så där går jag, en tvillingvagn med två barn och en pulka, glad i hågen för den fina solen, och stockholmarna gör sig inte ens besväret att glo på mig.

Har bilder, men de innefattar barnen också, så ids inte lägga ut.

Men nu vet ni det i allafall.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0