helt vanligt asschå..

Helt schuuuukt achsså.. Schuuukt schuuukt.

Kära läsare och andra ovanliga människor!
Som ni nu inser så har jag mycket sällan något att skriva, men det gör väl ingenting, man kan ju inte bara tänka på sig själv.. Linno måste ju ha något att läsa, Cicki något att störa sig på, Jimmy något att rätta, Ela någon att se upp till... om sist men inte minst, världen någon att vilja vara som. Jag i ett nötskal. Linno i en mjölktetra.

Ja, den dagen som man inte lägre kommer på ko-inspererade citat om Linno så går världen under. Helt klart.

Mina nya om Linno eller för Linno:
Linno i en mjölktetra.
Göra en ko utav en hud.

..okej, de var inte allt förmånga, men säkert tillräckligt för att få Linno att Lipa, och det var ju meningen.

Min dagliga uppgift är nu fullbordad, så nu kan jag leva lycklig resten av dagen!

Godkväll!.. Eller goddag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0