Bristande intresse.

Flera faktorer bidrar till varför jag aldrig skriver något mer:
1. Ingenting händer.
2. Jag är tråkig.
3. Den sista kokkosnöten föll för länge sedan.
4. Jag bor i sthlm.
5. Jag aldrig har en femte punkt.
6. Jag aldrig har fler anledningar än 4.

Fast om ni så gärna vill veta så har jag tagit ett steg frammåt.. nej bakåt i utvecklingen
och börjat skriva brev istället. Det är mycket mycket mycket mycket roligare!

Så, om ca 50 år kommer alla mina samlade brev läggas ut för allmän beskådning
och inte någon Blogg vbarje dag.
Så vad som hände idag får ni läsa om 50 år, spännande va?

Och uppföljaren?
Det ska vi inte ens prata om.



Kommentarer
Postat av: Anza

Dåliga ursäkter Linda,

ut på storstan o hitta på nåt!



sen skriver du i bloggen vad du gjorde ;)

2010-01-27 @ 22:04:33
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0