Vård av sjukt barn...

Jaha, så var vi i karantän...
typ.

Bägge har haft kräkis, och själv känner man sig lite taskig i kistan,
men vad är det att deppa om?
Det finns inget lite godis kan hjälpa!

Fast för det så måste jag ju ta mig ut i snövädret och gå till stan,
för som den pappasdotter som jag är så vägrar jag köpa godis för 7.90..
eller ens 6.90 för att vara ärlig.
I stan kostar det 5.90, så för de där små slantarna jag sparar
så tar jag mig gärna en promme på ca en timme tur och retur.
Ekonomisk som man är..

Eller bara snål.
eller nått sånt.
Typ dum kanske?

Jo men visst, nu äre bara 5 dar tills jag kommer hem för helgen, och efter det så är det bara en månad kvar!
Kan ni tänka er, om 5 veckor har jag var här mer än 6½ månad! De ni!

Har det gått fort?
Njaaaääa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0