Sånt är grejer de.

´Med ett barn i mitt knä, och ett i mitt öra så kan man fundera på om denna månad är evig;)

Igår var det dramatik. Inte direkt min bästa buss dag direkt.
Missade bussen från Lule till kallax, fast jag väntat där i två timmar! Hur jag än ringde upp bussen och skällde så vägrade han inse att han farit för tidigt! Sötes störande busschaffisar i lule.
Fick panik men det löste sig, Annlo fick agera paniktaxi, och det är jag så tacksam för!
Jo men, tror  ni bussarna var på min sida i sthlm då?
Nå ne ne, inte de.
Min väska kom ut kl 21.10, och det var exakt då bussen gick, och eftersom det var söndag kväll,
så går bussarna till märsta bara varje halvtimme. kul!

Fruktansvärt kul resa.

Ja, så kanske ni vill höra hur jag somnade på flyget, och vaknade upp med huvudet två cm från min 25 årige grannkilles axel, säkert kul för honom det. Mitt fettiga hår i sitt välpolerade tryne...

Äh, de vill ni inte höra om.
 
Godnatt, klockan är ju redan 19.38!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0