Så man kan tänka..

Okej kära vänner och finnländare...
Vad ska jag ta mig till i April?
Kom igen, nog har ni en hel massa drömmar som ni inte hinner uppfylla som jag kan göra..
Kom igen, inte vara egoistiska nu!!

Jo vars, annars så var Ju Linno Pinno här.
Hon och Tantmaffian är nu i Vietnam, eller ja, iaf på god väg dit.

Tantmaffian ja.
Tantmaffian.
Säger jag med en viss bitter ton.

The dream-team.
Där alla tjejer vill vara.
En av tantmaffian.
Vilken dröm.

Jo just ja, jag har börjat skissa på mitt dröm hus, och kan bara säga:
Jag måste hitta ett välbetalt jobb..
Nja, jag har inte tid och lust till sådant.
Jag måste komma på en snilleblixt jag kan leva på.
Jag har inte råd med mina egna drömmar, jag har inte råd med mig själv.

Nu fattar jag det där med att tjejer kostar.


Kommentarer
Postat av: Carina

Glöm läraryrket isf...

2010-02-16 @ 21:56:46
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0