Rubrik saknas.

Idag har jag ingenting att göra..
hur kul är det på en skala att vakan upp kl kavrt i åtta bara
för att upptäcka att det är minus 29 grader. Kul Kul.
Jätte kul.

Nu är det som bara att stryka allt som heter skidor, skoter, pulka, hopp och annat skojsigt.
Så, vad återstår? Mamma har redan fyllt frysen med bröd och bulla, så baka lockar inte heller längre.

Och inge kul är det idag heller.
Nae.

Nä, nu får graderna ta och stiga lite, inte vill jag sitta inne hela dagen.
Stan är ju inte heller kul. Kan ju ändå inte handla nått.

Ja, det är fruktansvärt synd om mig,
jag, västerlandsbarn.


Kommentarer
Postat av: Ella

man kan göra en massa fast de e kallt, vi var å körde skoter natten till lördag i -35.. å de gick hur fint som helst :)man kan ju inte säga att vi svettades precis meeen.. annars så kom vi så sent förbi happis att du var nog nästan i sthlm då redan..

2010-02-22 @ 13:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0