Rapport.

Ja inte vet ja...
Jag bara lever.. om ens de.

Har just pulsat, plumsat, pölsat, eller var de nu heter, igenom hela stan, för jag skulle ta mig en fin fin promenad hem, i det fin fina vädret.. tänkte jag då.
HA HA, får Jag.

Nu sittar jag hemma och funderar på om jag ens kommer att orka ta mig upp ur sängen imorgon.
Tveksamt. Kan de bara inte ploga som människor för människor och inte som lejon för elefanter.. eller nå sånt.

(var inte oroliga.. jag fattar inte heller vad jag dillar om.)

Nåja, annars har de vart en trevlig dag, mad Cattis och Isak och mina barn på stan och så.. :)

Well, ska lägga mig snart och försöka glömma alla snödrivor.

ciao bella.


Kommentarer
Postat av: Carina

Ladda upp, för IMON KOMMER JAG! Tjohoooo!

2010-02-25 @ 20:25:02
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: Cattis

Men linda då... Isac stavas han ju.. hehe..



Han som just nu sitter i bokhyllan.. o skriker hylla..!! hahahah



Ses imorn..

2010-02-26 @ 09:50:59
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0