Patetiskt.

Sitter nu här mitt i mitt patetiskt liv, med mina patetiska tankar med ungefär noll verklighetschans...
Det är patetiskt.

Jo ni, nu så är det så att jag snart äntligen far hem..
Imorgon! Imorgon!
BYALÄNGTAN!

men sen tillbaka på söndag.. men äsch, de ska vi inte tänka på nu.
Helt sjukt, jag längtar till att flytta hem igen.
Även det min vän, är patetiskt.

Men, jag vet inte om det är själva grejen att bo hemma som jag riktigt längtar till.. naee.
Mer, norrland. Ja mer norrland åt folket.
Eller nej, de förstår inte värdet i norrland, så låt dem vara utan.
Det dumma är, jag sitter och blir aldeles nostalgisk när jag ser en norrlands-guld reklam.
Precis som om det är vad jag längtar efter..
Men, jag antar att det är så här, norrlänning som norrlänning,
vi känner igen oss allihop på varandra.
Förutom lulebor då, de får flytta hit och klumpa ihop sig i Stockholm 
i deras 40 000 kr/km2's betonghus och känna sig som hemma.. själsfränder som de där.

Jo förresten, Klart Gina att jag kommer förbi! Ringer dig imorgon!


ps. Sen så blir Vietnamesen Linno officiellt gammal idag. ds.
ps. igen. Månne om det blir ett till Vietnam-krig efter att ha haft tantmaffian där? ds. igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0