Nattugglan raporterar.

Näe, inget nytt under månen.
Bara det att det är lite svårt att se tagenterna på keyborden när det är mörkt.
Men det är väl iförsig inget nytt det heller,
så bi håller oss till, inget nytt under månen.

Kul förresten att jag är uppe så här sent.
Känner mig direkt ungdomlig igen.
Sannerligen, sannerligen, kanske jag borde börja vara uppe sent kanske en gång i månaden kanske.
Det var mig ett tag sen jag var uppe efter 00 slaget.

De ni, det är något nytt de!

Ja, idag, nej, ikväll hade jag tänkt ta mig ett bad, men de gick ju sig inte sen ändå.
Sen hade jag tänkt äta glass, men de ville sig inte smaka.
Sen hade jag köpt godis, men de var inte alls lockande.
En tallrik med fil var allt för mättande, efter det gick knappt teet i.
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?!

Well, återsår väl bara att sova och hoppas att allt är sig likt imorgon.
Sova ja, sova som alla andra normala 63 åringar gör.
Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0