Då är man gla man är svensk.

Det här med OS.. Ja, jag vet.
Jag skulle vara den sista på joden till att bli "kiinnostunut"...
Ja, jag skulle vara den sista.

Kanske det är så att resten av världen dött runt mig, vars vet jag, jag vet bara att dagens skiathlonlopp var det mest nervbitande och underhållande jag sett på länge.
Hur 34 Södergren och 2 Hellner bromsade in loppet för 16 Olsson
.. ja vad ska man säga?

Jag är fast.

Typiskt.
Nu kommer jag inte bara få äta upp mina ord, nu kommer jag även gå miste om dyrbar tid.

Å int fick ja skida själv heller i hälj int.


Kommentarer
Postat av: Ginaaa

vi kan fara å skidra sen när du kommer tillbaka hit ! :) jag lovar följer med en gång i alla fall :)

2010-02-22 @ 11:16:58
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0