Alla dagar tycks vara måndagar!

Sådär, nu var flyget ombokat.. Fast det kostade mig 451 kr... Försökte med allt. En mormorhistoria, en tandläkarhistoria... men icke sa nicke, de var hårda som sten, läkarintyg eller ingenting.
Typiskt.

Dumma Dumma Flygbolag.
Och Dumma Dumma Avbeställningsskydd som inte betyder ett piss.
Varför kan man inte bara få boka om hur man vill, gratis?
Man har ju ändå bundit sig till att flyga med bolaget?
Crap.

När jag är rik så ska jag då alltid boka fullflex.
Vilket aldrig kommer att hända, tyvärr.

Nåväl, nu kommer jag alltså hem på torsdagen redan.
Får väl se hur länge man stannar i happis;)
Fundera på den ni, för ni får ingenting veta ni.
Höhö. Kul att få vara lustig.

Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Ella

hemlis.hemlis.hemlis eller hur? du kan väl berätta ti mej iaf? :)

2010-02-08 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0