Weehee

Nu siter jag här och väntar på att klockan ska bli 20.00.. men den vill visst stå kvar på 19.59 i all evighet.
Dumma klocka.
Ja, men ser man där, nu lyder den mig.
Ja, visst har jag en rolig helgsyssla, vänta in natten. Vaka in natten. Typ.
Linda f20, lördag kl 19.59: väntar.
Linda f20, lördag kl 20.10: sover.
Inte alls så att jag är grundare av humorklubben direkt.
Jag som har ett så roligt och intressant liv.
Nåja, idag har jag varit på förlovningskalas, Johanna och Göran hade ju gått och ringmärkt varandra
på alla hjärtans dag. Trevligt för dem, antar jag.
Själv är jag bitter och inåtvänd.
Som en navel.
Usch, det där blev bara äckligt. Nu ska jag nog ta och gå upp i rök lite..
Som brandmännen.
The look of today.
Fick tyvärr inte med hela "dagens outfit" men kan lova att den är
lika välplanerad och välpolerad som ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0