Mitt älskade förhållande..

Jag och Facebook är nu inne i en kris. Och jag tror att jag snart kommer att ta det avgörande steget, jag tror att jag snart måste göra slut med Facebook. Det funkar inte längre. FB bryr sig inte längre om mig. Likar aldrig min status och komenterar aldrig aldrig mina bilder. Det funkar inte längre. Jag visste att det skulle göra ont att bli kär. Men så här ont? Kom igen! FB, du har sårat mig så djupt, jag tror inte att vårat nät någonsin kommer att repareras. Den skickligaste datateknikern i världen kan nog inte fixa det här. Jag tror att det är dax för oss att gå skilda vägar. Vi är två skilda personligheter, du vill tex. aldrig gå ut, allt du pratar om är Farmville, jag vill leva, inte bara vara en bild. Vi bägge två visste att det skulle leda till ett slut, så småning om, ingenting bra varar för evigt. Vi hade en fin tid, men den är över. Förlåt, jag vet att det är taskigt att göra slut så här på internet, men det verkar vara det enda sättet med dig. Så förlåt...
Eller ska du och jag bara ta en paus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0