Happisbladets reportrar får konkurans

Är du också en fritidsforskare som jag?
Jag har nu en svin bra syssla. Ett arbete. Ett underhållande arbete!
Kan det bli bättre? Tvivlar på det.
Nåväl, vad gör jag?
Jo jag jobbar. Mitt jobb är att svara på rubrikerna i morgontidningen. Skit kul!!
Till exempel hittade jag idag en gammal Happisbladet och hur kul kan man inte ha?
Till exempel så fick Tompa Johansson en hel massa fina extra komentarer som
passade fin fint in om Mästarnas Mästare tävlingen.
Och en liten tjej sa om Charlotte Kallas hemkomst "Jag var så förväntansfull." och jag såg min chans
att fylla i med de meningar som i min mening saknades..
Kanske har de bara fallit bort? Nåväl, hennes slutgiltliga svar blev:
"Jag var så förväntansfull, men blev besviken... det var ju inte Lasse Berghagen.."

Ser ni? Det blev allt bra mycket roligare att läsa HB nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0