Freeeetag;)

Barnen sover och jag är vaken, som det ska vara alltså.. idag nattede P V, så jag hade bara lilla F att natta, viket gick ganska bra eftersom hon inte sovit mycket idag..

Hmm, om voi ska summera dagen snabbt så har den varit fin!
Solen har strålat sina varma söderlänska strålar och vi har lekt i parken vid stureplan:) HAde bara lite problems med att hitta McDonalds, men det gick... efter att jag som äökta norrlänning inte frågade någon på gatan utan ringde min svärsyster;D HEHE

Usch, Vet ni, jag låter som en mamma bloggerska! Hemskheter! Usch och fy!

AAAAAAAAAAAAHH, got to take a shower and wash this away..

Fast kan ju inte, barnen sover ju..

Oj just det ja, för er som undrar, jag trivs bra här! Familjen är en vanlig familj och jag trivs med dem! Och ja, Gina det är lite lustigt att leka mami;) men det går.

För er som inte vet, jag har inte hux flux blitt mamma, utan jag jobbar som nanny i saltsjöbad, i sthlm.

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

jo du jag loooovar jag ska ringa dej så fort jag bara fått fylla på min telefon med lite pengar hehe :D

2009-09-19 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0