Ännu en vecka ny..

Jag förstår inte... veckorna går så fruktansvärt fort.. skulle inte förvåna mig allt för mycket om jag snart har rynkor och mitt ´mörkblonda hår blir mer och mer grått.... Inte för att jag skulle ha så mycket emot det där med grått hår, jag tycker det är gulligt när gamlingar behåller sitt gråa hår, fast jaa... kanske inte jag direkt, jag är ju trots allt faktiskt bara tonåring ännu!

Helt värdelös text jag vet!

Nåja, vidare kan jag ju också säga att om ni ringer mig och jag bara bablar meningslöst prat(fast det gör jag väl alltid, så risken att ni märker någon skillnad är ju liten..) Men iallafall, så är det så att jag nu har en gammal mobil eftersom min piss mobil är på lagning, och den jag har just nu fick sig en liten vatten skada igår. Blöt-baby-mun är inte att rekomendera för behållandet av en mobil.

Igår kom Henka hit, eller ja, dit. Till Kattis förståss, och de var sen här och hälsade på, vilket var trevligt.
Alltid lika kul och se någon från happis, och höra happisdialÄÄÄkt..och, få höra lite skvaller om vad som händer i happis:)

Fast, jag tycker ändå att han kan fara hem så jag kan vara med Kattis:P
HÖHÖ.

Well, nu ska jag tvätta och duscha, fräsh som man är.
Efter det blir det att lata tills dagis, och efterdet parklek med bägge barnen eftersom de ska komma och fota huset. Ja just det ja, kanske jag borde städa mitt rum skinande rent? Jeeesch.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Faster Nina har försökt ringa till dig flera gånger.

Försök ringa till henne om det går.

Tel.0707772158

Du verkar har det bra där med din nya familj.

Vi är kvar här om du kommer att sakna oss, men gör inte det i första taget, låt oss vila några veckor. Vi har faktis haft dig redan 18 år! Ha det bra älskling. Puss och kram

2009-09-29 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0