Tips.

Kan någon ge mig ett mattips? Vad ska jag äta? Eller ännu bättre, kan inte någon komma hit och laga mat till mig.. hellst någon lyxig soppa?

Jag har redan försökt med pappa, men han tyckte inte att det var rätt... Han ansåg inte, som jag då gör, att jag nu är på semester och därmed borde detta hus vara som ett hotell där alla måltider serveras utan ett minsta knorr... och att de inte är gjorde på knorrs påsar heller för den delen.

Och Cicki, nyss satt hon här och skröt om den mat HON hade lagat i Umeå, men nu ja, nu passar det sig inte att visa att hon kan. Hela familjen går emot mig idag. Typiskt dem. Jag tror att jag måste flytta hemmifrån igen snart.

..Fast det går ju inte, man måste ju flytta hem där emellan också, och det orkar jag inte..

..jag orkar ingenting före jag får lite mat. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0