sweet sunday.

Idag, väcktes jag tidigt av en vääääldigt trött A, som behöde få lite sömn, vilket henns barn inte ville ge henne, så jag fick hjälpa till lite på traven:)

Och sen så är det ju kanelbullensdag idag, så det är ungefär vad man gjort idag, ätít kanelbullar:D

Just nu är jag och F ensama hemma, men P och V borde komma hem snart, så kan jag gå och vila lite på rummet! :)

Just ja, nu springer husägaren runt här i huset, och jag bjöd honom på kanelbulle, vilket han blev mycket gald över.. Just ja, han är förresten bror till Anders Bagge ifrån Idol juryn... :)

Annars så har inte allt för mycket hänt ihelg, det har varit piss-regningt hela helgen, lagom trevligt.

Inget mer att raportera från söder.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Ginaaa

jaa gud ja hon har börja ha 60 -62 på kläderna nu ;o

så hon börjar bli väldigt stoooor kan man ju säga :D

2009-10-04 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0