Om igår.

Så till att börja med; Igår fick tillbaka min krära telefon.. så att säga, kära telefon. Kära, kära, kära telefon som jag hatar. Den tycks verkligen inte tycka om mig heller, så ofta som den slår av! Men, nu har jag bara min tredje inlämning kvar, sen så får jag en ny om den inte funkar.. Men ändå.. Jag vill ju ha en som fungerar i alla fall 5 minuter... är det för mycker att be om? Uppenbarligen.
Oj, klart ni vill veta det här också. Igår var jag, Kattis och Erik på Parlamentets inspelning.
Jess, vi var nåra av de dumma som betalar för att sitta där och klappa... Men, det var kul! Så om npn nu funderar att komma ner till sthlm och vara med mig på en fredag, säg till i förväg så kan jag boka biljett dit, för så kul vare!
Höhö... haha.. Ja, ni de kan man leva på en hel helg.
Nå ja, nu ska jag gå och umgås med slottsväktaren, eftersom hon är ensam hemma hela veckan, för de andra har rymt till södern. Well, well, bye bye.
Och Ps. guess who's coming home?!
..på tisdag då alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0