My greatest fear..

.. är just nu att när jag kommer hem så kommer det inte ens finnas nå snö...
Kan det.. kan det... nej, jag vågar inte ens säga ordet... neej, jag måste, ...sant.
Kan det vara sant?

-HA! Did you even thought that there would be snow when you would get home? Are you nuts?
-Äh, tyst med dig, klart det kommer att finnas snö, i massor också, och när jag säger massor, så menar jag MASSOR!
-HM! Do you really belive in yourself?
-Men du själv då! Hålla på att sparka på en som redan ligger, och dessutom inte har någon funktion, och som dessutom har tappat ena hjulet på sin rullstol, och som dessutom inte kan prata ordentligt eftersom hon har metall i munnen, och som dessutom måste...
-Skipp the crap. No one cares. There will not be any snow, and the weelcahir-kid will get help form someone as stupid as you.
-Men hallå, alltså...
-No snow.
-men..
-NO SNOW!

Inte ens mitt inre kan vara på min sida...
Eeeh, nä, alltså, vadå, menar ni att jag låter scitzofen?

-Schizofren, you idiot.

Whops, är inte riktigt vän med mig själv idag.
Sorry, vi får prata mer sen när mitt alter ego vaknat upp på rätt sida.

Sorry...

(Ps. jag vet inte varför en av "dem" ..mig?... måste prata på engelska.. no idea. ds.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0