Men lilla gumman...

... sa V till F igår, för hon själv är ju nu en stor tjej, så då kan man använda sig av dessa termler... Det är igentligen lite för retligt, att man kan hålla på å kalla små arn för gummor, men ack så gulligt.
Yes, I know, helt utan logik, helt utan att ha en riktig mening.. Men, det skiter jag i, för nu visar det sig att jag faktiskt får fara hem ikväll, för den lilla stund av en månads knivighet har gått över, då jag äntligen fått utskrivet min biljett!
Whoho, nu tycker jag att vi alla har en lång stund av glädje, för min lathets skull.
..eller vänta, det är inte rätt va?
Guess not, guess not, era glädjedödare.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahah Linda du med din TERMLER :D Börja gå hos en talpedagog ist. för på nå skisskurser;)

2009-10-28 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0