Kycklig på fredag..

.. vill väl alla ha?
A ja, men ni får inte! PÖHÖHÖ. För den ska jag laga kyckliggratäng a la Riita med..

Idag har jag faktiskt vaknat så tidigt att jag inte minns sist jag vaknade så här tidigt.. Alltså, med vakna menar jag ju alltså att man stiger upp också... annars så räknas det inte..

Förresten, är det någon som vet någonting om "Vargsömn" förrutom att det låter coolt?
Kattis har just diagnostiserat mig med denna åkomma. Vilket innebör ungefär att jag alltid vaknar kl 4 på morgonen och har svårt att somna om... Men, jag, jag personligen föredrar att bara tycka att syndromet låter coolt.

Förresten, det där med ordet Coolt. Det går bara inte att översätta till svenska! Fatta det! Era dumma barnpogram! Seriöst, hur "kall" är någon som kallar sig själv "kylig"?
Not cool.

Nå ja, idag kan vi väl lägga fokus på allt coolt.

Och, förresten, ni som kan Engelska.. eller nja, ni som kan Svenska:
Kan man verkligen översätta ordet Casuall till Kasual?
Är det bara jag som krigar i onördan mot media?

Äsch.

Kommentarer
Postat av: Syster C

...Och så stavas casual med bara ett L, dummer.

2009-10-09 @ 22:10:06
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: Anonym

...och så heter det "onödan"!!!

2009-10-11 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0