Guess what?!

..oj, tror att jag har använt den där repliken ett X antal gånger redan... äsch, nu lyckades jag inte bara vara enformig och opåhittig, utan nu lyckades jag också låta som en mycket gammal gammal matematik lärare... hålla på babbla om X antar och. så. vidare.

...

Jag vet, ni bryr er ikke, men guss what? (again) ME NEITHER... NITHER.. NIETHER.. ? blev inte helt som jag tänkt mig, tur var väl det, nu slapp jag även låta som en X antal år gammal engelska-lärare också... men äsch, helt plötsligt så blev jag en svenska-lärare som måste hålla på att prata i evigheters evighet om ingenting.

Jobbigt det där med lärare... (no offence Cicki...) ... ofence? Äsch, det där med att skriva på engelska är väl helt enkelt inte min grej... Får väl ta och hitta en annan mening med livet.. typiskt.

Oj, kom helt bort från ämnet, alltså, vet ni vad? I'm coming home! (och det där tror jag faktiskt att jag lyckades stava rätt...) Men ja, på alla de språk som finns, jag ska fara hem! WIHO! Ok, alltså, inte så att jag flyttar hem eller så, nej nej, nu får ni väl ta och hejda er! Jag vill göra allt för att ha er kvar i livet, inte ska ni få gå och dö av lycka inte... inte för att jag riktigt vet varför ni borde få leva kvar, men äsch, jag har ungefär en livslängd kvar att ta reda på vad ni kan vara bra på, så jag återkommer..

..äsch. Nu glömde jag bort mig igen, alltså, vi får ta det här kortfattat... Utan möjligheter till sidospår.
Jag kommer hem för ett besök till min kära familj som jag saaaaknar sååååååå mycket.. ehm, ok, vill ni ha ärlighet, okok, jag har en date med tandläkaren.. Ok ok, jag vet, inte direkt lika romantiskt det... men man tar vad man får va?

Nytt försök. Kommer hem tis 27 okt, far tillbaka hit Mån 2 nov. så är närmare en vecka i norrland. JIPPIE! Äntilgen ska ´jag få se snö! Känns nästan som om jag är en av de där italienarna som brukar flänga runt i happis på nyårsaftorna...

Nog om det. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sarramarraaaahhhh

Så härligt & roligt alltid att läsa din blogg!! Herranjiestanes vad u orkar skriva allitd på de där humorisktiska linda sätt! :D får man alltid ett skratt :) miss u!!!

2009-10-07 @ 22:01:27
Postat av: Ginaaa

Hm haha du är ändå såå pratglad genom bloggen oxå :p

Men gud såå kul att du kommer hem en svääng du kan väl komma å hälsa på mig å långa bebben ? :)

hon är lång å SMAL ;o helt ofattbart .. men Ring mej så snabbt som möjligt du kommer hit eller så ringer jag dej på en gång jag har pengar på kortet :p nu måste du väl tro att jag är skit fattig som inte ännu heller har pengar på kortet men tyvär så äre :D

2009-10-08 @ 10:26:49
Postat av: Anonym

2009-10-08 @ 10:27:15
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: Ela

Känn dig inte så välkommen för du får sova i vårat blivande GÄSTrum ;) hehehe

2009-10-09 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0