Fredagsmys.

Sorry för det här med mina glesa inlägg, men våran data har krashat... så jag kan bara vara på datan när jag är på slottet=)
Just nu sitter vi här, O, Kattis, F och jag:) Ska snart hem och börja baka bröd, eftersom de dumma mäklarna ska komma, och därför ska vi reta gallfeber på dem genom att behandla dem som de behandlar oss... HÖHÖ!
Well, nothing new, bara det att Kattis förmodligen är lite små pist på mig ännu, efetrsom jag inte är begåvad med kartläsnings sinnet... Vilket hon fick erfara när det tog oss en och en halvtimme att fara fårn saltis till bromma igår.. Men, jag, jag tycker då att det är onördigt med en gps om den inte kan sköta sitt jobb rätt!
well, nu ska jag ta och göra vad som är viktigt.. glo på min uttryckslösa mobil ännu en halvtimme och önska att någon snygg prins med en vit häst skulle kunna tänka sig att ringa mig och rädda mig... För så känns det, när man är på slottet;)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Är bara allmänt less- inte på dig kan jag lova ;)

2009-10-16 @ 13:41:39
Postat av: Ginaaa

HEJ !

när du kommer hem TKR jag verkligen att du ska komma å hälsa på å kolla på våran NYA vagn ! :)

2009-10-17 @ 20:21:12
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0