Ett besök i slottet.

Nu har jag varit här i en månad. Fyra veckor exakt... Vad kan man säga? Klarar man en månad så klarar man väl 5 till? Förhoppningsvis, förhoppnings vis mina vänner..
Just nu sitter jag hos Kanina... eller Kattis som vi vanliga döda där hemmifrån kallar henne... Hon bor ju som sagt i ett slott, så därav rubriken.. Vi ska snart dricka lite te och se om vi kan klara av ännnu en dag här i främmande södern.
I natt har jag inte sovit allt för mycket, jag håller på att hjälpa A med avvänjningen från ammningen med F, så F har alltså sovit med mig, och, en liten baby som tror att den borde få äta mitt i natten sover inte allt för myket. Tyvärr.
Fast, det gick ganska bra ändå.
Äsch, nu ska vi två gamlingar(ja, äldst i våra umgängeskretasar dör medelålderna är 2,5 år) ta och dricka lite te och fundera över de gamla goda tiderna...
..om det nu var så att det funnits några, we will se, we will se...

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

Sova hinner du göra sen när du är tillbax i happis, Linda ;) hehe.....

2009-10-14 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0