Det här med nya veckor..

..går mig på nerverna... Det blir ju en ny efter VARJE söndag!
Man hinner ju inte med någonting under en vecka.

O, ja, idag är det världens finaste väder där ute! Helt underbart! Soligt och lite blåsigt samt 10 grader kallt/varmt ute! Riktigt sån där mysig höst sol också. Man borde närstan fara ut och plocka löv... eller leka i löven... eller göra någonting annat mysigt!

Idag har jag varit med F hela dagen.. eller ja, från kl 10 till nu, alltså till 15... V behövde jag inte hämta, eftersom mysiga mormor skulle göra det:) Första gången jag träffade henne idag, och hon verkar jätte härlig.. kom med en fin gul blomma till mig så att jag får någonting som lyser upp mitt rum:) Mysigt.

Annars så hade det gått bra med F idag, hennes tre-dagars-feber är (tack och lov) slut, så hon har blivit lite mer mänsklig nu;) Och idag har hon till och med sovit en timme i sträck! WIHO!

What more, what more my friends...
Idag är det Au- Pair träff igen, vilket ska bli kul, Kattis kommer ju också hem... eller ja, hit tills dess, så jag slipper gå ensam. Det blev ju som inte av att träffa de andra tjejerna som vi hade planerat, men vi får väl göra ett nytt försök idag.. i kväll! :)

Fatta vad tråkig jag har blitt här i bloggen.. Mamma-tråkig. Usch. What to do? What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0