Dagens dilemma

Alla med en MAc-data kan ta och dränka sig...
De här datorerna är helt enkelt för svåra att förstå sig på för den lilla människan.. alltså, den är inte menad till människan, kanske det beror på att den ser ut att vara gjord för rymdvarelserna... minst sagt då alltså.
Jag menar, hur puckat är det inte att man bara ska hålla in "alt" och "2" för att få ett "@"? Vad hände mad gamla vanliga ctrl+alt? Jag menar, det var ju någonting jag kunde förstå! Typsikt dumma dumma datorvärlden.
Hur tänkte de likssom, när den otekninska Linda äntligen började känna sig teknisk eftersom hon förstod sig på en vanlig microsoft, så ska man börja använda en Mac. Det här är bara dumt. Dumt, dumt, dumt.
Dumma värld.
Kattis kallar, så nu ska jag lämna datorernas rymdvärld för Harry Potter. Lika illa, tro mig, lika illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0