Yes yes..

Har haft en riktigt fin helg=)

Igår var jag till stan och skulle möta upp Merle och en anna tyska som hete nått på typ Katharine eller så, man kan ju aldrig veta för noga med de där tyskarna... ;D well, vi hade iallafall det mycket roligt, eftersom vi var till Stadion och såg på något Snowboard Jam, eller vad det nu hette.. man kan ju aldrig veta så noga med de där stockholmarna...

Nå, summasumarum, ni ska veta att de här nollåttorna fraktat hit snö för att kunna ha sitt snowboardsrejs ner för en ramp... De är ju inte riktigt kloka. Sen gick alla runt i riktiga vinterkläder och snowboardsskor... lagom roligt, eftersom tidigare på dagen var det 10 + och strålande solsken! Så mycket för deras coolhet...

Det här med stockholmare är lite svårt. Det är riktigt jobbigt att kunna skilja på tjejer och killar här. Alla är då lika feminima och alla låter så här " Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!" när de ser någopt intressant. riktigt lustiga typer, någon borde ta sig an uppgiften att undersöka alla dessa tomma hjärnor som springer runt lösa här..

Vidare så ska jag imorgon fara och köpa mig en sån där toutch(?)skärm-mobil.. Tänkte faktiskt testa en Samsung nu.. Och guess what, I'll never go back to Sony Ericsson. It's bajs. Om nu telia inte vill/får köpa tillbaka min mobil så kommer jag ställa till med en scen och bryta av den mitt itu och kasta den på väggen och sedan ta på mig ett på höga klackiskor och krossa resterna med klacken... och sen säga "You can take it anyway" Som den hollywood-stjärna jag är. Och, det h'ätr menar jag verkligen. Kan jag krama främlingar och kan jag vara gnällkärringen på telia så kan jag då visst göra det här också. De ni!

Well, nu ska jag väl börja fara hem från detta hyper mordäna biblotek som har fler datorer bänkar än böcker. Det är väl så det är nu förtiden.

Nu ska gamla jag ta och dra mig tillbaka till min tid, stenålden.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

Du börjar bli duktig igen med uppdatering ! TUMMEN UPP.

ja , du de här med sony ericsson ! Nej dom gör bara skit telefoner nu förtiden ;o .. har varit missnöjd med två st som inte ska funka som dom ska ! =/ .. så funderar på om jag oxå ska byta märke nästa gång :P

2009-11-23 @ 11:08:07
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0