Ny dag, nya problems...

Alltså, kan inte någon komma till stockholm och ha emd sig en maga stor väska? Har så mycke grejer som ska upp nu till jul och har nada plats snart! Seriöst, skulle kunna fylla ännu en stor väska med grejer! Och då ska jag då änså lämna kvar det mesta till efter jul... what to do, what to do?

Sitter nu på bibblan och segar efter att först simmar och sen surat över att så många ville simma denna ljuvliga regniga dag. Ska nu snart hem och käka och sen hämta V från dagis och sen hem och börja julpyssla:) Nice.

Oke, måste dra, min tid går ut och tåget går snart... bye!

ps. har en super duper bra överrasknign till dig och bebben Ginz, men det får du först veta om en månad, drygt:)

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

ÅH nej nu blev jag riktigt nyfiken ;o så där får man icke säga =) ÅH vad kuuul jag vill oxå juuul pyssla !

2009-11-25 @ 21:00:35
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0