Hmm.. dagens fundering.

Hur i hela friden kunde jag få MVG i svenska? När jag kollar mina inlägg här så stavar jag ju som en av Linnos kossor... eller som Linnos Anders, har föga tankar för de där bönderna. Kan jag ännu skylla på att jag skriver för fort för min hjärna? Eller för fort för mina fingrar? Eller nja, kanske det har med mina hiilos-makkara stora fingrar som trampar fel? Jo, så måste det vara. Skönt att få den sora världsfrågan löst, nu har vi bara kvar "Vad ska vi göra med spädbarnsdödligheten i U-länderna?" och sådana andra mindre viktiga frågor. Ja, ni förstår, det här känns bra för oss(mig) på LPAB (LösningenPåAllaBesvär)...

Vidare så har jag haft det fint, förutom det att A's mamma "spår" och hon spådde att jag skulle leva i tusentals år.. ungefär... nej men att min livslinje på min hand var så lång att jag förmodligen skulle bli uppåt 100-120 år. Och hur kul är det?! Helt seriöst?! Annars så var mitt liv bra, jag hade  bara haft en stor sorg i min barndom, men den hade jag klommit över nu(typ?) och i framtiden skulle jag få en djup inre frid. Kul.

Här ska jag alltså leva i 120 år och inte göra annat än att vara lugn och grubbla på mitt sorgliga förflutna. Jo just det, min "kärleks-linje" var ganska bruten, så jaha, det var ju ännu roligare.

Trevligt säger jag bara. Hoppas åtminstone att de 30 sista åren tillbringar jag som medvetslös.

Nej men så kan man väl inte säga, jag får väl bli hon nittioåriga Linda som startar matkrig på ålderdomshemmet, Pfff, Frid och frid, här ska ni få se på fred när de ger sig!! WHIO!

..kanske inte så konstigt att min kärlekslinje var lite bruten, när allt kommer omkring.

Kommentarer
Postat av: Linno

Anders stavar bättre än jag! Den stora sorgen måste vara när jag flytta till umeå eller när ela föddes :)

2009-11-30 @ 22:07:03
Postat av: Ginaaa

HeHe Linda var får du allt i från hehe !

ja , men gud du är då inte ensam men jag kan ju skylla på att jag hade bara G i svenska :) hehe

men de där med hiilos makkara var ju ändå bäst :)

När ska du besöka Hpda ;)?

2009-12-02 @ 16:13:07
URL: http://ginaaablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0